Efterårsreglen – tilbagemelding om brug af lokaler

Oprettet: 11.10.2022 11:21

Er din forening tildelt lån ved sæsonfordelingen for 2022/23, så er tiden kommet, hvor der skal gives tilbagemelding om eventuelle ændringer af brugen af de tildelte tider. Endvidere skal tider, som ikke benyttes, slettes.

En ændring kan fx være, at en booket tid kun anvendes delvist, eller at kravet om antal deltagere (de store idrætshaller) ikke opfyldes.

Det skal din forening gøre:

  • Meld tilbage om ændringer i lokalerne jf. nedenstående inden 1. november 2022.
  • Afmeld og/eller afkorte tider i lokalerne her på siden. 

Inden den 1. november 2022 og løbende, så bookinger afspejler jeres reelle brug af lokalerne

Indsend mail om ændringer

Hvis I har ændringer så send en mail med information om lokale, hold, tid, dag m.m. Send mailen til lokalebooking@rudersdal.dk med emnet Efterårsreglen og navnet på din forening.

Slet eller tilret tildelte tider

Gå ind her på siden frivillig.rudersdal.dk og slet bookinger I ikke bruger, både enkelte gange og et helt sæsonforløb. Du kan finde vejledninger under ' Retningslinjer, vejledninger og takster'.

Det er også muligt at afkorte tider, fx hvis det har vist sig, at I ikke er brug for den sidste time af en tildelt tid.

 

Spørgsmål kan rettes til Lokaleanvisningen på lokalebooking@rudersdal.dk eller på telefon 46 11 56 33.